VR Flight Therapy

پرواز درمانی واقعیت مجازی

پرواز درمانی واقعیت مجازی : یک اپلیکیشن واقعیت مجازی برای درمان فوبیای هواپیما

آیا ترسی از پرواز دارید که شما را از سفر یا لذت بردن از سفر باز می دارد؟ آیا می خواهید بر اضطراب خود به روشی ایمن و همه جانبه غلبه کنید؟ اگر چنین است، فلایت تراپی اپلیکیشنی برای شماست!

فلایت تراپی یک برنامه واقعیت مجازی است که برای هدست اکولوس کوعست طراحی شده است که تجربه پرواز در هواپیما را شبیه سازی می کند. شما می توانید از سناریوهای مختلف مانند سوار شدن، برخاستن، فرود، آشفتگی یا شرایط اضطراری انتخاب کنید. همچنین می توانید سطح سختی و واقع گرایی را با توجه به ترجیحات و نیازهای خود سفارشی کنید.

این اپلیکیشن از تکنیک های رفتار درمانی شناختی (CBT) استفاده می کند تا به شما کمک کند با ترس های خود روبرو شوید و افکار منفی خود را به چالش بکشید. شما همچنین می توانید به یک درمانگر مجازی دسترسی داشته باشید که شما را در این فرآیند راهنمایی می کند و بازخورد و نکاتی را در اختیار شما قرار می دهد. این برنامه پیشرفت شما را ردیابی می کند و با تکمیل هر جلسه، به شما با دستاوردها و نشان ها پاداش می دهد.

VR Flight Therapy مبتنی بر تحقیقات علمی است و با بیماران واقعی که فوبیای هواپیما دارند آزمایش شده است. نتایج نشان می دهد که این اپلیکیشن در کاهش اضطراب و افزایش اعتماد به نفس و رضایت از پرواز موثر است. این برنامه همچنین سرگرم کننده و جذاب است و باعث می شود که به درمان راحت تر بمانید.

چه به دلایل تجاری، تفریحی یا شخصی بخواهید پرواز کنید، پرواز درمانی واقعیت مجازی می تواند به شما کمک کند تا به اهداف خود برسید و از سفر لذت ببرید.

Technologies Used:

Category

Game Development

genre

Virtual Reality

Cleint

Ehya clinic

time spent

12 days

بهترین انتخاب را برای کسب و کار شما انجام می دهیم !

مشاوره رایگان برای کسب و کار، فرصتی ارزشمند است که به صاحبان کسب و کار کمک می‌کند تا با یک نگاه هوشمندانه به اهداف و چالش‌های خود، استراتژی‌های بهبود و افزایش بهره‌وری پیدا کنند. این نوع مشاوره، فراتر از ارائه نکات و تجربیات است، بلکه ارائه یک راهبرد سفارشی و متناسب با نیازهای ویژه کسب و کار را هدف قرار می‌دهد.

فرم درخواست مشاوره

Call Now Button
×